NordicFeel har lanserat en ännu bättre hemsida

Nu lanserar NordicFeel.se en ny hemsida för Sverige, Finland, Norge och Danmark. Den nya sajten har fått en mer användarvänlig design som är anpassad efter Nordicfeels målgrupp. Hemsidan är utvecklad utifrån kundresan och målet är att skapa en effektiv och personlig shoppingupplevelse, oavsett var kunden befinner sig.

– Vi har spenderat lång tid på att analysera data, studera användarbeteendet och samla information om vår målgrupp innan vi började bygga vår nya plattform. Det skulle jag säga är framgångsfaktorn när vi idag lanserar nya sajten, säger Björn Carling, CTO på Nordicfeel.

Nordicfeels vision är att vara den självklara destinationen för alla som vill förverkliga sitt bästa jag. Därför satsar företaget framåt på en mer inspirationsrik hemsida med ett fullsortiment av basutbud, klassiska prestigefyllda varumärken och spännande nyheter, vilka ska attrahera den breda målgruppen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *