I ett pressmeddelande från Anna Nyströms märke Ryvelle går det att läsa att märket sålde slut på allt efter bara några dagar.
I fredags, den 20 mars, lanserades varumärket Ryvelle på den svenska marknaden efter två års arbete i det tysta.
Lanseringen offentliggjordes på instagram inför närmare tio miljoner människor där det från olika Instagram-konton uppmuntrades att utforska varumärket som Sveriges största influencer, Anna Nyström, står bakom.
Lanseringen under fredagen inleddes med blygsam start, innan försäljningen först kom igång under söndagen, och fortsatte in på måndagen för att under tisdag förmiddag innebära slutsålt i alla varianter.
”Det känns så overkligt, magkänslan innan var att vi hade tagit i när vi satte våra första prognoser kring vad vi vågade köpa in. Men samtidigt tur att vi riktade oss enbart mot den Svenska marknaden initialt, annars hade vi nog inte klarat en hel dag”, säger Anna Nyström, medgrundare till Ryvelle.
Om du blev utan Ryvelles kläder så beräknas nya produkter komma in redan under vecka 14.
Anna Nyström är Sveriges största kvinnliga influencer, med 8,6 miljoner följare på Instagram och över 100 000 prenumeranter på Youtube.
Screenshot och source: mynewsdesk.com