Löwengrip måste bli mer svensk

Isabella Löwengrip är på en införsäljningsresa i San Fransisco och har träffat Sephora som gav viss feedback till Isabella.

Det Sephora önskar att vi gör är att lyfta att vi är ett svenskt märke ännu mer. Vi får klura på hur vi i så fall ska göra det på bästa sätt. Idag står det beauty innovation from sweden under Löwengrip men de önskar att vi visar vårt svenska arv ännu tydligare. Så svårt. Vi ska klura och återkomma efter sommaren.

Så det räcker inte med ett Ö i namnet och att det står ”beauty innovation from sweden”?  Isabella vill ha tips och råd av sina läsare för att förstärka ”svenskheten” i varumärket.

One comment

  1. Isabella lyckades med andra ord inte sälja in sitt varumärke hos Sephora i San Francisco. Isabella Löwengrip är inte tillräckligt stor och känd i USA för att kunna slå sig in på den amerikanska marknaden, avsaknad av en stor och bred mediekanal som når ut till allmänheten.

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *